01 January 2011

Ntah Apa-apa Dari Aku



Entri kali ini seperti yang sedia maklum, entah apa-apa dari aku..





      1.      Kalau perempuan gemok atau berisi sikit makan sambil jalan mesti orang kata,
     “tak senonoh betul , gelojohlah!”
     tapi kalau perempuan kurus yang makan sambil berjalan,
     “ kesian dia sibuk sangat tak cukup masa nak makan..”

      2.      Hari tu, aku beli sabun basuh baju, tapi dapat percuma pinggan makan. Apa kena mengena pinggan   dengan sabun basuh baju? Bagilah percuma berus baju ke, baldi ke, mesin basuh ke, baju ke.  Aku tak guna sabun basuh baju untuk basuh pinggan lah. Grrr….

      3.      Kenapa kalau aku pergi kenduri kawin, aku dapat gula-gula instead of bunga telur??? I’m 21, ok!!

      4.      Kata lelaki lebih gagah dari wanita, tapi kenapa kalau di Negara barat, musim salji wanita boleh pakai skirt? Lelaki tak tahan kot. Erk..

      5.      Bila kereta berhenti time lampu isyarat warna kuning “alaa.. lembab la. mesti perempuan yang drive nih”. Tapi kalau kereta tu sempat kejar lampu isyarat sebelum merah “perrghh, hebat ar. mesti lelaki yang drive nih !”

      6.      Anak dara tak payah belajar jauh-jauh, akhirnye ke dapur jugak. La, lelaki tak pergi dapur ke nak makan? Burr…

      7.      Melepaskan batuk di tangga?? Dulu aku ingatkan batuk yang “uhuk..uhukk..uhukk”  tuh… =p

      8.      Kalau jemput VIP datang majlis makan, mesti diorang yang dapat makan lebih. Walaupun majlis bersama  anak yatim. Kan?

      9.      Kalau mak nyah a.k.a pondan, diorang pernah tak solat pakai telekung? Oppsss…

Saja je buat sampai 9. So, next entri yang ada list, aku nak buat sampai angka 9 jelah. That’s it ntah apa-apa dari aku ! (^^,)V


No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments