02 January 2012

Jealous




Masih mencari identity. Ah ! Alasan kan?

Sangat lama tak update.

Sangat cemburu pada kawan-kawan yang sentiasa ada idea dan motif untuk ditulis. Hasil tulisan yang bukan boleh dibuat gelak.

“Wah ! Nampak je pendiam, tulisan kat blog mantap kot”

Pastilah kata-kata ni bukan untuk aku.

Jadikan alasan subjek Penulisan masa UPSR dapat B. Boleh? Ini fakta.

Sangat cemburu juga pada kawan-kawan yang sentiasa ada masa untuk di luangkan pada blogspot apatah lagi wordpress.

Inferior kot.. 

Manusia diminta bagi alasan, pimpinan zaman batu pun boleh di salahkan untuk dijadikan alasan.

Escapism. 

Bila teringat pada blog, dalam hati konon-konon,

“aku tak nak jadi blogger hangat-hangat tahi ayam”

Yelah tu….

Mungkin aku tak hidup di kalangan blogger.

Kawan-kawan aku kadang kutuk-kutuk kot kat blogger dan sifat normal seorang blogger.

Down.

Alasan lagi…

Aku akhirnya, sibuk bagi alasan sibuk.


   “Selamat tahun baru.. 0000 1 January 2012 aku istimewa..”







No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments