24 January 2012

Cuti-Cuti Semester



Standard lah bila dah habis exam. Entri seterusnya mesti mengenai cuti semester yang dinanti-nanti. Tapi aku pelik juga bila ada sesetengah orang yang bila time kene study, ala-ala merungut. Banyak assignment la, banyak kelas la, banyak kuiz kene studylah. Tapi bila dah cuti, kata rindu pula nak pergi kelas buat assignment.

Ah ! manusia memang tak pernah bersyukur dengan apa yang ada. #emo

Wah ! banyak sangat aku nak ceritakan mengenai start hari pertama selepas exam paper genetic aku yang aku sendiri tak tahu boleh score abjad apa.

Aku suka bila ada mood, baru lah menulis entri. Rasa macam flow gile menaip tuh. Dan pastinya menaip dengan keyboard yang aku dah biasa.

Dan pasti jugalah keyboard PC aku sendiri yang sekarang terkunci dalam loker kat UIA tuh sedangkan aku kat rumah sekarang.

Anyhow, anyway, aku nak sangat meng‘update’ blog ini dengan semua kenangan aku bercuti kali ini.

Start dari journey ke Muar melawat ibu muda bersalin, hinggalah ke negari yang nak di bina jambatan bengkok ke Singapura tak jadi tuh. Oh, macamlah Muar tuh bukan Johor kan? Suka hati.

Serius, kawan-kawan aku dah jumpa sendiri entri yang lepas. Ah! Kat FB dah start jadi bahan. Tapi, at least traffic boleh kata naik dari macam biasa.

Diorang juga yang sibuk suruh update entri seterusnya. Konon nak tumpang glemer dalam blog nih. Padahal tak seberapa je reader yang aku ada. Harap maklum. Haha.

Yup ! makan-makan adalah paling best. Sementara masih muda. Konon-konon bolehlah nak suap apa saja di mulut, tunggu dah tua nanti banyaklah kene sukat. Haha.. tiba-tiba ..

Start dari chicken chop grilled, nasi ayam mak yam, rojak buah, kacang pool, seafood kg pasir putih, nasi lemak special wak kentut  akhirnya. Semua nya berbaik !

Ah, kalau lah boleh di ulang !

Anggap je lah ni sebagai teaser atau promo untuk entri seterusnya. Heee.. :p










No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments