10 July 2012

Perhati Dan Tulis



Aku mengaku jujur yang aku sangat jealous dengan blogger yang mampu menulis kata-kata yang sedap dibaca.

Biar pun tulisan dia panjang menjela. Tapi alunannya sedap dan sesuai untuk di ikut. Lebih jealous kalau dia di kalangan baya-baya aku. Ah! Mana dia dapat masa untuk menelaah alunan kata-kata tu?

Kalau ianya di alasan kan sebagai bakat semulajadi, yup! Aku bertambah-tambah jealous.

Untuk mengusaha kan itu, aku lebih suka memerhati dan merasai. Teringin untuk mengisi setiap masa aku dengan pengalaman dan ikatkan dengan kata-kata mudah untuk semua dapat merasai apa yang aku rasa.

Membaca juga iya. Menambahkan kosa-kosa kata untuk penggunaan umum. Biar satu dunia faham apa maksud sebutan papan kekunci aku.

Hurrmm.. gagal nya selalu.

Aku memerhati, dan akhirnya aku sesat dengan dunia aku sendiri. 

Belum sempat disampaikan kepada orang lain, aku hilang kata-kata. Faktanya, aku sangat ingin memberitahu dunia apa yang aku ada dan aku apa yang aku rasa. 

Memendam juga mungkin. Ego ada juga. 



Semoga aku ingin terus menulis.








No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments